نسخه جدید و اورجینال آنتی ویروس نود 32 NOD32 Smart Security 4.2
فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت
فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت

نسخه جدید و اورجینال آنتی ویروس نود 32 NOD32 Smart Security 4.2

قیمت: 3500 تومان

Eset Smart Secutiry کامل ترین محصول امنیتی شرکت Eset می باشد که در آن تمام قابلیت های یک برنامه امنیتی مانند آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال را جمع آوری کرده است . این محصول شرکت Eset یکی از پرطرفدارترین ها می باشد . یکی از دلایل موفقیت این نرم افزار این است که این نسخه دارای تمام ابزارهای لازم برای یک کاربر که هم می خواهد سیستمش در برابر ویروس های رایانه ای و فایل های مخرب اینترنتی محفوظ باشد ، بسیار مناسب است . در ضمن استفاده کم از سیستم و کم نشدن سرعت سیستم و هنگ نکردن پیاپی سیستم در هنگامی که آنتی ویروس در حال فعالیت می باشد ، باعث شده که کاربر احساس راحتی را در هنگام استفاده از یک آنتی ویروس قوی و سبک را به این نرم افزار داشته باشد .

 مشخصات کالا: تعداد: یک عدد CD اوریجینال - شماره پروانه: 011998-0062-6 - تاریخ صدور:1389/10/28 -  دارای راهنمای نصب فارسی - دارای هولوگرام شناسایی اصالت اثر - دارای گارانتی و پشتیبانی

در این دنیای پر از ویروس استفاده از چنین برنامه هایی ضروری می باشد . با نرم افزار Eset Smart Secuirty دیگر نگران ورود ویروس های رایانه و اینترنتی نباشید . این نرم افزار در هر لحظه سیستم شما را چک کرده و دیگر نیازی نیست شما خودتان بخش های مختلف سیستم را هر لحظه اسکن کنید . با Live Scan نود32 دیگر احتیاجی به این کارها نیست . این نرم افزار آخرین نسخه می باشد که در دیتابیس آن روش های شناسایی و از بین بردن آخرین ویروس های رایانه ای قرار دارد . در ضمن حجم آپدیدت های این نرم افزار بسیار پایین بوده و شما توانایی آپدیدت روزانه این برنامه امنیتی را دارید .

نرم افزار Smart Security یکی از قدرتمندترین های عرصه امنیت رایانه در اینترنت و همچنین رایانه است . این نرم افزار از چهار بخش Antivirus و Antispyware و Firewall  و Antispam تشکیل شده است که باعث می شود شما با نصب این نرم افزار دیگر نیازی به برنامه های امنیتی دیگر نداشته باشید . هریک از بخش های این نرم افزار قدرتمند قابلیت های فراوانی دارند.

مبلغ نهايي سفارش با احتساب هزینه پست:
در خرید پستی هزینه ارسال با پست پيشتاز: 7000 تومان و ارسال با پست سفارشي: 5500 تومان مي باشد - لازم به ذکر است در خريد نقدي ( واريز وجه به حساب فروشنده) خرید محصول با درصدي بالایی (28%) تخفیف همراه است و مبلغ هزینه پست شهری کمتر از شبکه خرید پستی اینترنتی می باشد - دريافت سفارش با پست پيشتاز 2 الي 4 روز کاري و پست سفارشي 6 الي 8 روز زمان مي برد.
مبلغ نهایی سفارش به صورت خرید نقدی( واريز وجه به حساب فروشنده) و ارسال با پست سفارشی: 4000 تومان می باشد.


برخی از ویژگیها
1) ESET Anti Spam  2) ESET Personal Firewall  3) ESET NOD32 Antivirus  4) ESET NOD32 Antispyware  5) اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز


خرید نسخه جدید و اورجینال آنتی ویروس نود 32 NOD32 Smart Security 4.2

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

   

       

fnonline






تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ارزان مارکت